“Araz” və “OBA” mükafata layiq görülüb

Veysəloğlu Şirkətlər Qrupuna daxil olan 2 şirkət Korporativ Sosial Məsuliyyət layihələrində fəal iştirak etdiklərinə görə Azərbaycan Respublikası Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyi tabeliyində Dövlət Məşğulluq Agentliyi tərəfindən yüksək qiymətləndirilib.

Belə ki, 23 fevral tarixində baş tutan tədbirdə “Araz” supermarketlər şəbəkəsi “Gənclərin  (20 yaşadək) məşğulluğunun  təmin olunmasına dəstək verən ən aktiv özəl sosial tərəfdaş”, “Əlilliyi olan şəxslərin məşğulluğunun təmin olunmasına dəstək verən ən aktiv özəl sosial tərəfdaş” və “Qadınların məşğulluğunun təmin olunmasına dəstək verən ən aktiv özəl sosial tərəfdaş” nominasiyalarında təltif olunub. 2022-ci il ərzində 3106 nəfər qadın, 1287 nəfər gənc (20 yaşına kimi) və 111 nəfər əlilliyi olan şəxs “Araz” tərəfindən işlə təmin edilib.

Həmin tədbirdə “OBA” marketlər şəbəkəsi  “Müharibə iştirakçılarının məşğulluğunun təmin olunmasına dəstək verən ən aktiv özəl sosial tərəfdaş” nominasiyasında birinciliyə layiq görülüb. Belə ki, 2022-ci il ərzində 373 nəfər müharibə iştirakçısı “OBA” tərəfindən işlə təmin olunub. Bundan əlavə, 2315 nəfər qadın və 403 nəfər gənc (20 yaşına kimi) “OBA” marketlər şəbəkəsində məşğulluğa cəlb olunub.

İnklüzivlik və bərabər imkanlar Veysəloğlu Şirkətlər Qrupu üçün prioritet istiqamətlərdəndir. Qeyd edək ki, Şirkətlər Qrupu eyni zamanda Qadınların Səlahiyyətlərinin Genişləndirilməsi Prinsiplərinə (QSGP – WEPs/Women Empowerment Principles) qoşulmaqla gender bərabərliyi üzrə öhdəliklər götürdüyünü bəyan edib. 

Veysəloğlu Şirkətlər Qrupu (VŞQ) pərakəndə, distribusiya, logistika və istehsalat daxil olmaqla, tədarük zəncirinin müxtəlif sahələrini əhatə edən çoxşaxəli FMCG (gündəlik istehlak malları) qrupudur. Şirkətlər Qrupunun fəlsəfəsi ölkə iqtisadiyyatı və əhali üçün dəyər yaratmaqla qida təhlükəsizliyi və ərzaq təminatının davamlılığına nail olmaqdır.

Date
24 February 2023
Related News
17 August 2021

Veysəloğlu Şirkətlər Qrupu iyul ayı üzrə Pərakəndə İndeksini açıqlayıb

Veysəloğlu Şirkətlər Qrupu aylıq təqdim edilən “Veysəloğlu Pərakəndə İndeksi” vasitəsilə məlumatları ictimaiyyətlə açıq paylaşmaqla müştərilərə istehlak səbətlərini planlayan zaman dəstək olmağı hədəfləyir.İndeks göstəricilərinə Veysəloğlu Şirkətlər Qrupunda istehlak məqsədi ilə məhsul alan bütün müştərilərin ən çox aldığı 4317 məhsul daxil edilib. Bu siyahıya qısa müddətli istifadəyə yararlı istehlak məhsulları (təzə qida), qida, spirtli və spirtsiz içkilər, həmçinin tütün məmulatları daxildir. İndeksin hesablanması zamanı satış miqdarlarına görə hər kateqoriyaya ağırlıq veririlir. Nəticədə müştərilərin orta illik və aylıq qiymət dəyişikliyi tempini izləmək mümkün olur.“Veysəloğlu Pərakəndə İndeksi”-nə daxil edilən məhsulların qiymətində 2021-ci ilin iyul ayında 2020-ci ilin iyul ayı ilə müqayisədə 4,8% artım müşahidə edilir. Belə ki, 2021-ci il iyul ayında 2020-ci ilin iyul ayı ilə müqayisədə təzə qida məhsullarında 1,2%, qida və spirtsiz içkilərdə 8,2%, alkoqol və tütün məmulatlarında isə 5,5% artım olub.Veysəloğlu Şirkətlər Qrupunun missiyası cəmiyyəti təmiz, sağlam, münasib qiymət və keyfiyyətə gündəlik istehlak malları ilə təmin etməkdir. Təqdim olunan pərakəndə satış indeksi göstəricilərinə əsasən aydın olur ki, Şirkətlər Qrupu bazarda münasib və maksimum sabit qiymət siyasəti aparmaqla öz missiyasına xidmət edir.

6 September 2021

Veyseloglu Group of Companies announced the Retail Index for August

The Veyseloglu Retail Index includes the most purchased 4,317 products by customers of Veyseloglu Group of Companies. This index includes fresh food (FMCG), food and non-alcoholic beverages, alcohol and tobacco products. Each category is weighed according to sales volumes. As a result, it is possible to track change in average annual and monthly product prices.Compared to August 2020 in August 2021 the product prices included in the "Veyseloglu Retail Index" increased by 6.1%. Compared to August 2020 in august 2021 there was an increase by 4.0% in fresh food, 8.5% in food and non-alcoholic beverages and 5.6% in alcohol and tobacco products.The mission of Veyseloglu Group of Companies is to provide society with fresh, healthy, affordable and high quality daily consumer goods. Based on the presented Veyseloglu Retail Index, it is clear that the Group of Companies serves its mission by pursuing a reasonable and maximum stable pricing policy.

5 October 2021

Veyseloglu Group of Companies announced the Retail Index for September

The Veyseloglu Retail Index includes the most purchased 4,317 products by customers of Veyseloglu Group of Companies. This index includes fresh food, food and non-alcoholic beverages, alcohol and tobacco products. Each category is weighed according to sales volumes. As a result, it is possible to track change in average annual and monthly product prices.Compared to Semptember 2020 in September 2021 the product prices included in the "Veyseloglu Retail Index" increased by 7,7%. Compared to September 2020 in September 2021 there was an increase by 6,7% in fresh food, 9,5% in food and non-alcoholic beverages and 5,8% in alcohol and tobacco products.