Doing Business in Azerbaijan

Zəhmət olmasa, bu linki təqib edin:  http://www.doingbusiness.org/data/exploreeconomies/azerbaijan və Azərbaycanda biznesin aparılması haqqında məlumat əldə edin.

Avropa Azərbaycan Cəmiyyətinə əsasən, Məhdud Məsuliyyət Cəmiyyəti (MMC) kimi tanınan məhdud bir şirkətin yaradılması prosesi çox sadədir.

Azərbaycnda biznesin qeydiyyatdan keçirilməsi üçün beş addım vardır:

Biznesin qeydiyyatı üçün zəruri olan formaları əldə etmək

Formaları tamamlamaq (Azərbaycan dilində)

Xarici sənədləri qanuniləşdirilmək və tərcümə etmək

Qeydiyyat sənədlərini və şirkətin setifikatlarını təqdim etmək

Azerbaycan bankında hesab açmaq və kapital əmanət etmək.

Addım 1. Biznesin qeydiyyatı üçün zəruri olan formaları əldə etmək

Biznesin qeydiyatı üçün sənədlərin tam və şəxsi təqdimi bunlardan ibarətdir:

Biznesin yaradılması niyyəti haqqında rəsmi məktub

Kommersiya hüquqi şəxsinin dövlət qeydiyyatı haqqında ərizə

Kommersiya hüquqi şəxsinin dövlət qeydiyyatı haqqında ərizə

Şirkıtin nizamnaməsi

Raziliq ərizəsi

Professional fəaliyyətin təsdiqlənməsi

Qeydiyyat haqqının ödənilməsinin təsdiq edilməsi

1-5 sənədləri, Bazar Ertəsi-Cümə Axşamı, saat 10: 18-dan (13-14 saatlarinda bağlıdır) G. Əliyev 105 prospektində yerləşən Azərbaycan Şirkət Qeydiyyatı Mərkızindən (Vergilər Nazirliyinin bölməsi) şəxsən əldə oluna bilər. Formlar həmçinin http://bit.ly/azdocumentsrequired saytından yüklənilə bilər.

Bütün ofis əməkdaşları İngilis və Rus dilində tam olaraq danişırlar. Sənədlər Azərbaycan dilindədir və bütün təlimatlar ilə təchiz olunmuşdur.

Sənədlərin elektron versiyalarını, lazım olduqda asanlıqla dəyişdirilə biləcək bir USB düyməsində saxlamağa tğvsiyə edilir.

Sənəd 6 (peşə fəaliyyətinin təsdiqi), yerli işəgötürəndən və yaxud əvvəlki işəgötürəndən əldə edilə bilər.

Sənəd 7 (qeydiyyat haqqı ödənişinin təsdiq edilməsi), 28 May Ticarət Mərkəzinə yaxın olan Kapital Bank şöbəsindən əldə etmək olar. Mərkəz qeydiyyat xərclərini necə asanlıqla ödəyəcəyinizi izah edəcəkdir.

Addım 2. Formaları tamamlamaq (Azərbaycan dilində)

Bütün MMC qeydiyyat sənədləri Azərbaycan dilindədir və buna görə də, kömək əldə etmək tövsiyə olunur. Tərcümə mərkəzi, Üzeyir Hacıbəyov küçəsi 43, Notariat şöbəsi ünvanında yerləşir. Nəzarə alın ki, formalar şirkətin kapitalının bəyannaməsini göstərirlər. Bu kapital, şirkətin qeydiyyatından sonra üç ay ərzində Azərbaycan bank hesabına daxil olunmalıdır.

5-ci sənədi (şirkətin yerləşdiyi yerin avtorizasiyası) tamamladiqdan sonra, şirkətin sahibi tərəfindən şirkətin hüquqi ünvanı, binanın icarə müqaviləsinin surəti, əgər şirkətin binası varsa (Azərbaycan dilində), və ya satınalma müqaviləsinin surətini göstərən icazəni imzalamaği zəruridir. Bəzi agentlər mülkiyyət səlahiyyət sənədlərini imzalamaqdan imtina edirlər. Bunu etmədikləri təqdirdə, Maliyyə İdarəetmə İdarəsi yer barəsində məlumat alaraq, icarəyə verən agentlikdən yaşayış vergisini alacaqdır.

ADDIM 3. Xarici sənədləri qanuniləşdirimək və tərcümə etmək

1, 3 və 5-ci sənədlər, Notariat tərəfindən qanuniləşdirilməlidir.

ADDIM 4. Qeydiyyat sənədlərini və şirkətin setifikatlarını təqdim etmək

Qeydiyyata dair sənəd, Azərbaycan Şirkətinin Qeydiyyatı Mərkəzinə təqdim edilməlidir. Qeydiyyatın tamamlanmasını, Mərkəzdə zəruri olaraq yoxlamaq lazımdır. Bir həftə sonra, Mərkəz əlaqələndirilməlidir və təqdim olunan şəxs, qeydiyyat şəhadətnaməsi kimi fəaliyyət göstərən unikal bir qeydiyyat nömrəsi olan plastik karta sahib olunacaqdır.

Addım 5. Azerbaycan bankında hesab açıb, kapital əmanət etmək

Şirkət qeydiyyatından sonra, üç ay ərzində bank hesabı açilmalıdır və şirkətin kapitalının 100 faizini depozit olunmalıdır.

Azərbaycan Beynəlxalq Bankı, şirkətin kapitalının alınması barədə bir qəbz verib və Azərbaycan şirkətinin qeydiyyat mərkəzi avtomatik olaraq məlumatlandırılmasında ideal bir xidmət təklif edir.

Daha ətraflı məlumat üçün, http://www.doingbusiness.org/data/exploreeconomies/azerbaijan/starting-a-business/ saytına ziyarət etmıniz xahiş olunur.