Komitəyə bu gün qoşulun!

AmCham, doqquz sənayə sektorundan ibarətdir. Komitənin fəaliyyəti, könüllü şəkildə olaraq, Üzv Təşkilatların nümayəndələri tərəfindən həyata keçirilir. Beləliklə, AmCham üzvləri, məlumatları bölüşə, ümumi narahatlığa səbəb ola biləcək məsələləri qaldıra və mümkün olan həlləri irəli sürə bilərlər. Komitə görüşlərinin əsas diqqət nöqtəsi Azərbaycandaki cari vəziyyət və mühüm olan məsələlərdən asılıdır. Çox vaxt, komitənin qərarları biznes sektorunun ümumi problemlərini həll etməyə yönəlmiş olan yeni qəbul edilmiş qanun, tənzimləmə və düzəlişlərə daxil edilə bilər. Hər bir daimi və ya partnyor şirkətin əməkdaşi, müvafiq bir komitənin fəaliyyətində iştirak edə bilər. Bir komitə üzvü olmaqda maraq göstərirsinizsə, zəhmət olmasa bizim elektron ünvana yazmağınız xahiş olunur chamber@amchamaz.org 

Powered by Froala Editor

Əlavə olaraq, faydalı linklərə baxa bilərsiniz

Bank, Maliyyə və Siğorta

Komitə, bank və sığorta sektorunun daxil olması ilə, bütün maliyyə xidmətləri sektorunu öz nəzarəti altında saxlayir. Komitə, Amerikan və Azərbaycanda yerləşən ABŞ-Azərbaycan ortaq biznes müəssələrini maraqlandıra bilən məsələlərə diqqət yetirir. Maliyyə komitəsi, Azərbaycanın Maliyyə sisteminə daha geniş anlayış gətirmək naminə çalışır. Maliyyə sistemlərinin daha yaxşı nəzərə alınması və eyni zamada daha möhkəm maliyyə infrastrukturu, ölkəmizdə davamlı iqtisadi artım və sosial tərəqqinin təmin edilməsinə dair kömək edir. AmChamın maliyyə komitəsi, maliyyələşdirmək və maliyyə vəsaitlərini ayırmaq üçün mövcuddur. AmCham, üzvlərini bir araya gətirərək bir sıra maliyyə xidmətlərini göstərmək üçün fəaliyyət göstərir.BMS Komitəsi, AmChamın Bank, Maliyyə və Sığorta Üzvlərinin maraqlarını dəstəkləyib və təşviq etməyə çalışır. O, sektoru təsir edən məsələlərə dair müzakirələrin aparılması, qonaqlara mıruzəçilərin dəvət etmək və Hökumət və tənzimləyici qurumlara uyğun olaraq, sektorun ümumi maraqlarını müdafiə etmək və təşviq etmək üçün bir təbliğat qurumu kimi çıxış etməyə çalışır.Powered by Froala Editor

Vergi və Gömrük

Vergi və gömrük komitəsi, Vergillər Nazirliyi, Maliyyə Nazirliyi və Dövlət Gömrük Komitısi ilə bir dialoq saxlayaraq proaktiv şəkildə cari və yeni vergi və gömrük məsələlərini ünvanlayır, vı eyni zamanda mövcud qanunvericiliyin davamlı təfsiri və tətbiqi yolu ilə, vergi və gömrük sistemindəki dəyişiklikləri təşviq edir.Komitə, bu vəzifəsini müxtəlif yollar ilə həyata keçirir: üzv təşkilatları biznes mühitin təkminlləşdirilməsinə tərəf yönəlmiş hüquqi təşəbbüslərə cəlb edərək, çetinlik yaradan vergi və gömrük məsələlərin üzvlər arasında mübadiləsini təşviq edərək və biznes cəmiyyəti və dövlər qurumları və nazirliklər arasında bir dialoq quraraq.Powered by Froala Editor

Dayanıqlı İnkişaf və Korporativ Təsir

Korporativ Sosial Məsuliyyət (KSM), bir təşkilatın cəmiyyətə olan təsirini və məsuliyyətlərini qiymətləndirmək prosesidir. Korporativ Sosial Məsuliyyətin mühümlüyü, artıq bir çox aparıcı təşkilatlar tərəfindən tanınır. KSM və onun investisiyaların qaytarılmasında təsviri, şirkətlərin uzaqgörən siyasəti və cəmiyyətdəki yaxşı vəziyyətinin bir göstəricisi kimi özünü sübut etmişdir.Azərbaycanda sosial inkişaf sahələri və KSM barəsində fərqindəliyin artırılması;KSM-da olan AmCham üzvləri arasında əməkdaşliq və sinerjının yaradılmasıÜzvlərin əməkdaşlarının KSM layihələrində iştirakinı artirmaqTələbat üzərində əsaslandırılmış, davamlı, səmərəli, ardıcıl və təsirli social investisiyaların təşviqiDəlillərin qurulması, ictimai siyasət və təbliğat işlərinin aparılması vasitəsilə, KSM layihəsinin nəticələrinin davamlılığının artırılması.Fərdi-ictimai tərəfdaşlıqlarda ən yaxşı qlobal təcrübələrin öyrənilməsi və paylaşılmasıSosial Məsuliyyət öhdəliklərin daha da səmərəli kommunikasiyasiÜzv heyətinin icma və siyasət səviyyələrinə real təsir göstərən mənalı və səmərəli sosial layihələrinin həyata keçirilməsində və / və ya qiymətləndirilməsində qabiliyyətinin artırılması.Komitə, AmCham üzvləri üçün təsirli, davamlı, əlaqəli və görüntü yaradan bir şəkildə sosial məsuliyyəti həyata keçirmək üçün bir forum yaratmaqda fəaliyyət göstərir.AmCham KSM Komitəsinin məqsədi, bir şirkətin hərəkətlərinə görə məsuliyyəti gəbul etməsini və ətraf mühitə, istehlakçılara, əməkdaşlara, icmalara, maraqlanan tərəflərə və ictimai sahənin bütün digər üzvlərinə öz fəaliyyətləri ilə müsbət təsir göstərməsini təşviq etməkdir.Komitənin fəaliyyətinin əsas istiqamətləri: informasiya mübadiləsi – ictimaiyyətin məlumatlandırılmasının və bizneslər arasında olan işgüzar əlaqələrin yaxşılaşdırılması, ən yaxşı təcrübə paylaşımı – əsas tərəfdaşlar (dövlət qurumları, biznes) arasında KSM siyasətini və tədbiqləri təkmilləşdirmək, siyasəti dialoqun / Ağ Kağızların / ümumi layihələrin həyata keçirilməsi.KSM Komitəsi, aşağıdakı prioritet sahələr üzrə nəticələr əldə etmək naminə enerjisini və ən yüksək biliklərini cəmləşdirir:KSM-ilə daha ətraflı tanış olmaq üçün, aşağıdaki ünvanı təqib edinhttps://system.amcham.az/uploads/publication/642e92efb79421734881b53e1e1b18b6.pdf?v=1579243263Powered by Froala Editor

İnsan Resursları və Əmək

İnsan Resurları Komitəsinin görüşləri, Azərbaycanda insan resurlarının inkişafı və idarə olunması sahəsində olan məlumat və fikirlərin mübadilısinə dair yönətilmişdir. Çox vaxt, komitə üzvlərinin praktiki təcrübələri təqdimat və danışıqların əsasını daşıyir. Komitə fəaliyyətinin yeni bir aspekti, qanunvericiliyə, o cümlədən də yenidən işlənmiş Əmək Məcəlləsinə, şərh hazırlamaqdır. Komitə, AmCham üzvlərinə insan resurları idarəedilməsi sahəsində olan ən yaxşı təcrübə və vəsaitlərinin bolüşümünə imkan yaradır.Əsas diqqət mərkəzində, AmCham və iştirak edən Komitə üzvlərinin mühüm məlumat ilə təchiz olunmasıdır, aşağıdakiların vasitəsilə:Milli Əməkdaşın Əmək Haqqı barəsində İllik SorğuRüblük İnflyasiya SorğusuHazırkı Azərbaycan əmək qanunvericiliyinə dair qaynaqlarİR İdarəedilməsi sahəsində Təlim Sessiyaları (könüllü olaraq komitə üzvləri tərəfindən çatdırılır)Ən Yaxşı Təcrübələr sahəsində təqdimatlar (komitə üzvləri tərəfindən)İnsan resurları idarəolunması sahəsində olan təcrübələrin yerli təhsil müassələri ilə bölüşməsiMilli Əməkdaşın Əmək Haqqı barəsində İllik Sorğu, axırınci rüblüyün luncheonunda təqdim olunur.Powered by Froala Editor

Rəqəmsal Texnologiya və İnnovasiyalar

AMCHAM-ın nəzdində olan Rəqəmsal Texnologiyalar və İnnovasiyalar Komitəsi, Azərbaycan iqtisadiyyatına ticarəti və sərmayələri təşviq edən və ölkənin rəqəmsal gündəmində fəal iştirak edən fəaliyyətlərə yönəlmişdir.Bu üzvlərimizin biznes inkişafına kömək etmək məqsədi ilə yaradılmış sahələrarası fikir mübadiləsi, anlayışlar və imkanlar mübadiləsi, üzvlərimizin biznes inkişafı və bazarı daha yaxşı dərk etmək ilə əlaqəli ümumi problemləri müəyyənləşdirmək və aradan qaldırmaq, habelə Azərbaycan hökuməti və tənzimləyici qurumları ilə əlaqə saxlamaq üçün bir platformadır. Komitə, üzvlərimizin parlaq gələcəyə sahib olmasına kömək etmək üçün praktiki məşğələlər, araşdırmalar və "düşüncə lideri" perspektivləri də həyata keçirir.Powered by Froala Editor

Səyahət, Mehmandarlıq və Turizm

AmCham-ın səyahət, qonaqpərvərlik və turizm komitəsi, Azərbaycandaki turizmin hal-hazırki vəziyyətini və ölkəni bir turist təyinatı kimi daha da təkmilləşdirmək kimi mısələləri müzakirı etmık üçün hər ay mütəşəkkil görüşlər keçirir. Azərbaycandaki çox fəal olan neft sənayəsinin nəticəsi olan normadan daha da böyük ekspatriat cımiyyıti, ölkəyə əzamiyyətçilərin qısa-müddətli axinı və infrastrukturdaki investisiyaların artmasını nəzərə alaraq, Azərbaycanın turizm sənayəsı çox ümid verən görünür. Biznes səyyahlar, həm paytaxt, həm də regionlarda yüksək keyfiyyətli hava yolları, otel, restoran və xidmıtlər tələb edirlər. Lakin, uzun bir müddət əhatəsində, Azərbaycan, xeyli sayda turist cəlb etmək potensialına malikdir. Ölkə, maraqlı mənzərə, insanlar, tarixi zəngin dini müxtəliflik, maraqlı şəhərlər, qeyri-adi yeməklər, ekzotik qoxular, aldıqları xatirələri özləri ilə evə gətirmək imkanları və en əsası, ölkədə təhlükəsiszlik turistlər üçün yaxşı xatirələr yaradacaq maddələr ilə zəngindir. Bu cür amillərə malik olmaq, Azərbaycana turizm sənayəsini yenidən və daha da geniş şəkildə inkişaf etməkdə köməklik olacaqdırlar.Bütün bunları nəzərə alaraq, biz, Amerika Ticarət Palatasının üzvləri olan otel, səyahət agentıiyi və hava yolları və ölkədə Turizm, Səyahət və Qonaqpərvərlik sahəsinin təkmilləşdirilməsindı maraq göstərən hər hansı bir üzv təşkilatları komitəyə qoşulmaqa dəvət edir.Powered by Froala Editor

Hüquq & Komplayns

Hüquq və Komplayns Komitəsi, Azərbaycan Respublikasında fəaliyyət göstərən AmCham üzv şirkətlərinin qarşılaşdıqları hüquqi və komplayns problemlərini həll etmək üçün 2017-ci ildə işçi qrupu olaraq yaradılmışdır. İşçi qrup 2018-ci ildə komitə statusu qazandı.AmCham Hüquq və Komplayns Komitəsi, Azərbaycanda investisiya mühitinə təsir edən qanunvericilik və komplayns məsələlərinin təhlilinə diqqət yetirir. AmCham Ağ Sənədə tövhə Komitənin əsas fəaliyyət istiqamətlərindən biridir.Hüquqşünasların, iqtisadçıların və müəssisə rəhbərlərinin təcrübəsindən istifadə etməklə Komitə Azərbaycanda investisiya cəlbediciliyinə təsir edən məsələlərin konstruktiv müzakirəsi üçün imkanlar yaradır. Komitə, eyni zamanda, Palatanın tənzimləmə orqanları, qanunverici və hökumət ilə əlaqəsi barədə Direktorlar Şurasına strateji rəhbərlik və tövsiyələr verir. Palatanın komplayns və risklərin idarə edilməsi fəaliyyətini və Palata tərəfindən qurulan hər hansı komplayns və risklərin idarə edilməsi proqramlarının səmərəliliyini nəzərdən keçirmək və izləmək Komitənin digər diqqət mərkəzidir.Powered by Froala Editor

Satınalmalar

Satınalmalar üzrə İşçi Qrupu 2018-ci ilin sonunda yaradıldı. 2019-cu ildə İşçi Qrupu xarici satınalma mütəxəssisləri və yerli top menecerlərin iştirakı ilə bir sıra yaddaqalan tədbirlər keçirdi. 2019-cu il ərzində İşçi qrupu, ölkədəki satınalma mühitini müsbət dəyişdirmək arzusu ilə dərin satınalma marağı olan mütəxəssislərdən ibarət bir qrup formalaşdırdı. Bu işin nəticəsi, dövlət sektorundakı satınalmaların yaxşılaşdırılmasına yönəlmiş bir sıra təklifləri olan bir Mövqe Sənədi oldu. 2020-ci ildə İşçi Qrupu Komitə statusuna keçdi və komitənin vəzifəsi, iş birliyinə və dövlət sektoruna satınalma proseslərini yaxşılaşdırmaqda, satınalma proseslərində ən yaxşı təcrübə və şəffaflığı öyrətmək və təbliğ etmək və Amcham icması çərçivəsində uğurlu hekayələri bölüşməkdir.Powered by Froala Editor

FMCG

The mission of FMCG Working Group is to contribute to the improvement of legislation and legal practice in the areas of commercial and company law, as well as to promote standards of best practice in marketing goods and services. The issues of product safety, consumer protection, advertising etc. are of great public concern, abundant however in grey areas not yet being subject to legal scrutiny.The FMCG Working Group is constantly working on the questions below to be addressed:• What are the legal requirements for the product to be marketed?• How to market the product lawfully?• How to abide by law in contacting consumers and competitors when marketing the product?Powered by Froala Editor